از زمان آغاز به کار اینستاگرام تا حالا، همیشه پی بردن به این که چه کسانی شما را آنفالو کرده اند کار مشکلی بوده. کاربران اینستاگرام برای آگاهی از آنفالو شدن نه تنها هیچ گونه نوتیفیکیشنی دریافت نمی کردند، بلکه باید فهرست فالوئرهایشان را بالا و پایین می کردند تا به این موضوع پی ببرند.

اما به نظر می رسد که اینستاگرام با راهکاری ساده می خواهد که پی بردن به این موضوع را برای کاربران آسان تر کند. بعضی از کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن گزارش داده اند که به تازگی زیر قسمت بیوگرافی در حساب های کاربری، برچسبی به نام follows you را مشاهده کرده اند.

 

به لطف این برچسب، چک کردن این که چه کسی شما را دنبال می کند یا نه به کار آسانی تبدیل شده است. کافیست پروفایل آن شخص را باز کرده و به زیر قسمت بیوگرافی او نگاه کنید.

به گزارش Mashable، این قابلیت جدید هنوز در دسترس کلیه کاربران اندروید قرار نگرفته و هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد. در مورد کاربران iOS هم همینطور، هنوز اثری از آن در آی دیوایس ها مشاهده نمی شود.

تیم اینستاگرام هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که چه زمانی این قابلیت را به نسخه پایدار اپلیکیشن اضافه می کند. حتی احتمال این هم هست که قابلیت یادشده در مرحله آزمایش باقی مانده و به نسخه اصلی اپلیکیشن راه پیدا نکند.

در هر صورت برای اطمینان از این موضوع باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.
آخرین بروزرسانی : 03 مهر, 1396