اینستاگرام ساعاتی پیش با انتشار یک به روز رسانی امکانی را برای کاربران مهیا کرده که در استوری ها نظرسنجی برگزار کنند. برای ساخت نظرسنجی می توانید از استیکرهای مخصوص این کار استفاده نمایید.

مراحل ایجاد نظرسنجی در اینستاگرام بسیار ساده است. کافیست استیکر نظرسنجی را از میان مجموعه استیکرهای استوری پیدا کرده و آن را با انگشت بکشید و روی تصویر رها کنید. بعد از این کار باید به تعیین سوال و گزینه های نظرسنجی بپردازید.

پس از گذراندن این مرحله، افرادی که استوری شما را می بینند قادرند که به گزینه مد نظرشان رأی بدهند. با این کار نتایج نظرسنجی برای آن ها به نمایش در می آید. اگر هم بخواهید خودتان نتایج را ببینید کافیست فهرست بازدیدکنندگان از استوری را باز کرده و در آنجا ضمن چک کردن آراء کلی ببینید که هر فرد  به چه گزینه ای رأی داده است.
اما در کنار استیکرهای نظرسنجی اینستاگرام دو قابلیت دیگر را هم به استوری ها اضافه کرده. مورد اول ابزار قطره چکانی است که به کمکش می توانید رنگ را از المان های تصویر خود گرفته و برای نوشته ها و نقاشی با قلم های مختلف استفاده کنید. البته در حال حاضر فقط کاربران iOS به آن دسترسی دارند.

ابزار جدید دیگری هم به اینستاگرام اضافه شده که برای تراز کردن استوری ها کاربرد دارد. به لطف آن می توانید مطمئن شوید که نوشته ها و استیکرهایتان دقیقا در مرکز عکس ها قرار گرفته اند.
برای دسترسی به جدیدترین قابلیت های اینستاگرام می توانید همین حالا آخرین نسخه این اپلیکیشن را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.
آخرین بروزرسانی : 12 مهر, 1396